2010. február 21., vasárnap

Bárány mentaszósszal


Lamb chops with mint
Originally uploaded by ribizlifozelek

A sok könyvtárazás és képernyőnézés mellett megkívántam egy barit.

Nem szeretek pácolni. Ha lehet, elkerülöm ezt a műveletet, főleg, amikor másfél óra van hátra ebédig.
Ez a bárány nagyon finom - egy baja van. Amikor kiírtam a receptet egy cetlire, pillanatnyi elmezavaromban a következő kifejezést vetettem papírra: két szem garlic. Különben jól vagyok, a bárány meg finom.

- bárány
- só, bors
- fokhagyma (2 szem)
- répa, apróra vágva
- apróra vágott hagyma
- menta
- olivaolaj
- víz
- citromlé

1. A megsózott, borsozott bárányt megszórom mentával és meglocsolom citromlével, majd ráfektetem a hagyma-répa ágyra egy jénaiban.

2. 451 F-os sütőbe teszem húsz percre. A húsz perc elteltével ráöntök egy pohár vizet és a sütőt letekerem 351 F fokra. 1 óra 15 perc múlva kiveszem. A húst félreteszem, a trutyit felforralom és még több mentát teszek bele, majd felforralom.

3. Elfogyasztjuk a bárányt (krumplipürével és karfiollal.

4. Még egyszer a kezemre ütok a két szem garlic miatt.

Lamb chops with mint

Nincsenek megjegyzések: