2010. február 5., péntek

A halhatatlan sárgacsekk


Closed forever
Originally uploaded by ribizlifozelek

Otthon tagja voltam egy szakmai érdekvédelmi szervezetnek. Rendszeresen fizettem a tagdíjat és kaptam számolatlanul az érdekesebbnél érdekesebb infókat. Négy-öt éve viszont felfüggesztettem a tagságot, a prérin annyira nem tüntek érdekesek ezek a dologok.

Most utolértek, hogy nem szeretnék-e megint fizetni és tag lenni. A dolog teljesen érdektelen lenne, ha levélben nem lenne egy érdekes mondat: a tagdíjat sárgacsekken kell befizetni, lefénymásolni és levélben vagy faxon elküldeni a szervezetnek.

- MI A FAX?! - kiáltottam fel.

21. század. Internet. Online banki utalás. Online bankolás. PayPal.

Postán fizzessünk be egy sárgacsekket, fénymásoljuk le és faxoljuk vagy postázzuk, írják emilben.

Két kérdésem van, papiruszra fénymásolhatok-e és a lefénymásolt sárgacsekket küldhetem-e postagalmbbal?

Goodfellows

4 megjegyzés:

Pyry írta...

Oooh igen :)
Bezzeg amikor az UV-kat csak így lehetett befizetni,.. :D

Parmezán írta...

Persze azt sem szabad elfelejteni, hogy Magyarországon a banki szolgáltatások sem állnak a helyzet magaslatán. Egy elektronikus átutalásért a magyar bankok 20% és 3000 forint maximumát kérik. Szóval ha a cég valami pénzt is szeretne tőled látni, akkor inkább a sárga csekket választja. Azon "csak" száz forint körüli a költség.
Ja, és nem lehet külföldi banknál számlát vezetni.

Ypszi írta...

Parmezán, te melyik banknál vagy, hogy ilyen drága az utalási ktg?? Ilyen drága utalást max cégszámlán láttam, de még ott se, ez irreálisan magas.

Szerintem jobban megéri utalni, a cégnek mindenképp, mert aki fogadja a pénzt, annak nincs bankköltsége, viszont a sárgacsekk fogadása pénzbe kerül. Szóval a pénzfogadó szempontjából nem értem a csekkezést.

A postázást meg faxolást pláne nem, ha már van emailjük.

ribizlifozelek írta...

A banki koltsegekhez nem ertek, de ha mar mindenkeppen sargacsekkelni kell, akkor miert nem lehet emilben elkuldeni az igazolast? Es miert nem lehet egyaltalan megnezni online, honnan jott penz?
Es miert FAX?