2009. május 26., kedd

Egy zseniális reklám


Tired of work
Originally uploaded by ribizlifozelek

Figyelem! A következő blogbejegyzés egyesek szerint -gyomor- tartalmat felkavaró elemeket tartalmaz. Érzékenyebbek ne olvassák. Kiadós vegetáriánus étkezés utáni fogyasztása is ellenjavallt.


Kedvenc tévéműsorunkat néztük - Andrew Zimmern főzött egy tehénfejet lassú tüzön. A dolog nagyon megmozgatta a fantáziámat. Egy egész tehénfej, alulfóliában, behelyezve egy lyukba. Körülötte parázsló brikett. Ott parázslik egész éjjel magában ez a jellegzetes texasi étel a természet lágy ölén.

Provo river

Reggel aztán kiszedik az alufóliába burkolt fejet, amiről a több órás lassú sütésnek hála lemálik a hús és felfalják. Nem szőröstül, mert az nincs rajta, de a szemét nem hagyják veszni.

Nagyot nyeltem. Számba vettem azokat a helyeket, ahol egész tehénfejet süthetnék és nem veszíteném el barátaimat, rokonaimat, miközben szarvánál fogva lóbálom a fejet.

Curtea de Arges

Az egyik pillanatban Zimmern eresztett le egy tehénszemet a torkán, aztán jött a reklám.

Még jobban tátva maradt a szám.

A reklámban megláttam Ajay Bhattot.



Jellemző módon Ajay Bhattot egy színész játszotta. Akkor is nagyon tetszett.

5 megjegyzés:

Parmezán írta...

Hát nagyon reggel van, vagy mi. Most már tudom, hogy Ajay Bhat az Intel-nél dolgozik, és többek között az USB technológiához kapcsolódó szabadalmai (is) vannak. De hogy jön ez a tehén szeméhez?
Itt van egy kép róla, nem is hasonlít a reklámfigurához. (Ja a reklámban igazi indiait lehet látni).

e írta...

én is szoktam nézni a zimmernt... emlékezetes volt a félig kifejlett tojás, meg a sült zöld iguana...

ribizlifozelek írta...

Parmezan, egyszerre lattuk a tehen szemet es Ajay Bhattot.
Ajay azt mondta, inkabb fejleszt es nem foglalkozik ilyen hulyesegekkel. Az Intel valamelyik igazgatoja viszont tenyleg sajat magat jatsza a reklamban.

E, pont tegnapeste sutotte ismetlesben a zold iguanat!

e írta...

én azt pár hete láttam, maradandó emlékeket hagyott maga után... a nyárson sült tengerimalac volt már?

ribizlifozelek írta...

Igen, meg a nutria is. (Nutriat en is ettem, tenyleg jo volt.)