2009. december 16., szerda

A csomag


R2D2
Originally uploaded by ribizlifozelek

Egész másról szerettem volna reggel írni, már gondosan össze is készítettem mindenféle segédanyagot a bejegyzéshez és még fényképeket is készítettem.

Aztán történt valami és inkább másra pazarolom a biteket.

Otthon aggódtak: jóideje feladták a karácsonyi meglepetéscsomagot. A csomaggal együtt feladtak egy képeslapot is. A képesap már egy hete itt van. A csomag sehol. Yodával izgatottan lessük mindennap a postást, hoz-e csomagot (én), le lehet-e tépni a nadrágját (Yoda).

Jaws

Félsiker: a csomag megjött és a postás nadrágja is megmaradt.

A csomagon találtam egy ragacsot: az amerikai postai elosztóhelyen tették rá: az irányítószámunk volt és egy megjegyzés "az irányítószám feltüntetése segíti a küldemény gyors kézbesítését".

Nem létezik, hogy végtelenül precíz rokonaim lehagytak volna egy irányítószámot a csomagról.

Nézem, nézem és már mindent értek:

Az otthoni postás kisasszony a bélyeggel leragasztotta a címzés egy részét.
Még jó, hogy a várost és a nevem látni lehetett.

Northfield

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Még jó hogy ideért :)
Mi is megkaptunk mindent, és odaért minden :)))

ribizlifozelek írta...

Eljen a Posta!