2009. december 12., szombat

Fagyos kirándulás


Saltair
Originally uploaded by ribizlifozelek

Délelőtt elmentünk Yodával kirándulni - olyan helyet kerestünk, ahol nincs minden felsózva fél centi átmérőjű sórögökkel és ahol sétálhatunk egyet. Yoda kis tappancskái ugyanis érzékenyek a sóra, a Princess meg gyűlöl cipőt húzni.

Valamilyen oknál fogva úgy véltem, ott lesz kevés só, ahol mindenki azt várná, hogy rengeteg van: a Nagy-Sóstó partján.

Igazam lett. Ott csak a vízben volt só, az úton nem.

Frontage Road

Egy autót láttam csak az úton, egy Chevy Suburbant, aminek gazdája látván az út állapotát, egyből visszafordult. Mi Yodával tovább mentünk.

Először a valamikor Saltairbe tartó elhagyott villamoskocsinál sétáltunk egyet. Hiába voltunk kőhajításnyira Salt Lake Citytől, óriási volt a hó, rettenetesen hideg volt és úgy nézett ki, legalábbis Grímsey szigetén vagyunk.

Polar Express

Alig egy órát mászkáltunk, de elég volt - hazamentünk. Yodának a kirándulás alatt annyira kihült az orra, hogy kénytelen volt a fenekébe dugni, hogy felmelegedjen. Mivel én közel sem vagyok ennyire hajlékony, inkább ittam három forró kakaót.

Saltair

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Yoda minden alkalommal a fenekébe dugja az orát s a gazdi???

ribizlifozelek írta...

Irtam, en nem vagyok olyan hajlekony.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
ribizlifozelek írta...

Ezt kitoroltem.

Névtelen írta...

Mimóza lélek ,vagy lefagyott a nagy hidegben a humorérzék is???

ribizlifozelek írta...

Nagyapam azt tanitotta, ilyenkor annyit kell mondani, a 'Tiedtol mar nem volt hely'.

De hat en egy mimoza vagyok :)

Névtelen írta...

A nagytatáknak mindig igazuk van,azért élnek olyan sokáig