2009. december 13., vasárnap

Egy magyar bolt


Folk Art
Originally uploaded by ribizlifozelek

FIGYELEM! A posztban közölt egyes linkek súlyosan károsíthatják az olvasó agyát!
A posztban leírtak kegyetlenül belegázolhatnek egyesek zenei ízlésébe, különös tekintettel Töki Gyula előadóművész (úr) rajongóira.


Böngésztünk. Én több amerikai év alatt nem adtam fel a reményt, hogy gesztenyepürét egyek. A keresés közben botlott bele a blog egyik szerzője Ottóba.

Ottónak 1969 óta van egy kis boltja és 1994 óta foglalkozik magyar áruk értékesítésével.
Elöljáróban megjegyzem, szerintem Ottó egy rendes, aranyos ember lehet. Időnként harmonikázik vevőinek a boltban, mosolyog. Valószínűleg ötven év múlva rám is így fognak nézni, amikor mindenáron számítógépen akarok dolgozni az új modern ketyerék helyett.

Abban is biztos vagyok, hogy Ottóék egy létező igényt elégítenek ki. Bizonyára vannak emberek, akiknek KELL egy valódi magyar szódásszifon (99 dollár plusz szállítás), amihez külön kell venni a patront.

Azt is el tudom képzelni, hogy valaki nem tud teljes életet élni mákdaráló nélkül (medium quality akciósan 49 dollár, 60 nap garanciával, műanyagból vagy fémből, vagy delux minőség, öt év garaciával akciósan csak 68 pénz).

Olyan is lehet, aki a harminc dolláros nokedliszaggató láttán örömében a nadrágjába pisil. Hogy a szlovák gyártmányú kilogrammban mérő konyhamérleg (45 dollár) láttán mi történik, nem tudom. A nyújtódeszka (75 dollár) és a sodrófa (17 dollár) pedig már az álom-termékek közé tartozik.

Az oldal maga olyan, mintha 1994-ben megcsinálták volna és csak akkor nyúltak volna hozzá, amikor a választékot kibővítették egy-két video- és magnókazettával. Ez még nem lenne baj, van aki a mozgó képecskéket, meg lobogó zászlókat szereti, de a rossz linkek és az áttekinthetetlen szerkezet élvezhetetlenné teszik a boltot. (Link itt.)

Ottó online boltjában rengeteg hazai csemegét kapni - csak arra nehéz rájönni, hogyan is lehet ezt megvenni. Tudom, fel kell hívni a telefonszámokat, faxolni kell, levelet írni, stb. Szerintem viszont egyszerűbb lenne leírni.

11 megjegyzés:

Ziebi írta...

Én hoztam otthonról nokedliszaggatót. Daráló nélkül tudok élni.
De azon a gesztenyepüré szállíításon már igazán gondolkodhatna valaki. :)

Sodrófát lehet kapni bótba. ócsó. :)

Ziebi írta...

Megnéztem a linket :DDD

Muhhahhaa :D

Ez mit jelent?

"Pay 11 for $17.50 ea.
and get one FREE!"

Ypszi írta...

szalakáli, mint ammoniumbOkarbonát.. én rögtön ezt találtam meg :)


ezektől a gifektől rosszul vagyok, általában ha ilyen oldallal találkozom, már nem is nézem tovább, pedig lehet hogy egy jó üzlet van mögötte, csak ettől nekem komolytalanná válik az egész..

Az Ottó Katalógusért mondjuk kap plusz pontot :)

Amúgy izé.. mákot egyáltalán lehet kapni kinn? Lenne mit darálni vele? (Oké, tudom, másra is jó, csak eszembe jutott.) Azt tudom, h nyugat-európában nem nagyon lehet mákot kapni, semmilyen formában.

Ypszi írta...

Ziebi, az az lehet, hogy ha 11-et veszel, akkor a 12. ingyen van.

Ha úgy nézed, hogy magyarosan beszéli az angolt.. akkor ez jön ki:)

Christine írta...

Én úgy kilenc éve ismerem azt az oldalt. Akkoriban még nem volt olyan szemet szúró ez a design. :-))

ribizlifozelek írta...

Ziebi, egyszer majd megoldjuk.

Christine, nekem uj, nagyon uj...
Nem tudod, jo? Nekem a gesztenyepure erdekel, gifek ide vagy oda.

Ypszi, makunk van :)

Robi írta...

Érdekes...és rohadt drága.:O Persze, megértjük hogy importálni kell, nem is akárhonnan. Mindenesetre ehhez masszív pénztárca kell.:)

A honlap meg, hát nem a legújabb.:D

bee írta...

A fantasztikus gifek, betűtípus, színösszeállítás még nem is olyan gáz, viszont semmit nem tudok elolvasni, ugyanis kifolyik a szemem a villogó dolgoktól...

Viszont valószínű mindez abszolút nem érdekli Ottót, hiszen a megélhetése bőven megvan így is. :)

Névtelen írta...

Tessék a nagy magyar szolidaritás jegyében vásárolni s ne mind kommentálni.Otto egy előretolt most még magányos bástyája a Nagy Nagy Nagyonnagy Magyarországnak(amelyik lesz még egyszer) akárcsak a kinai szatócs üzletek Budapesten s mindenütt a világon.Igy kel ezt látni,nem csak nézni!!!

Christine írta...

Ribizlifozelek, akkoriban jo kis bolt volt azt tudom. Hogy manapsag milyen azt viszont nem, de egy probat szerintem meger. :-))

ribizlifozelek írta...

Christine, koszi szepen! Szerintem inkabb Bendevel teszek majd probat. Az az oldal sokkal jobban nez ki.

Bee, attol tartok, a celkozonsegnek lehet, hogy tetszik.

Robi, az az erdekes, hogy rengeteg mindent sokkal olcsobban meg lehet venni barmilyen uzletben.

Nevtelen, inkabb akkor a Bende, akinek jo oldala van vagy Detti es Kriszta, akik mosolyognak.