2009. december 10., csütörtök

Mediterrán hal


Mediterranean Fish
Originally uploaded by ribizlifozelek

Nem akartam tudomást venni a minuszokrol (12 darab minusz van), könnyű vacsorát csináltam.

A receptet egy mediterrán szakácskönyvből választottam, kellett hozzá hal, paradicsom, hagyma, krumpli. A könyv nem részletezte, milyen hal (gondolom vizi), úgyhogy kiválasztottam egy négy szelet szép fehér tengeri halat a hűtőből.

A hagymát felszeleteltem (lásd fotó), a paradicsomot felkarikáztam, a krumplit forró vízbe megfőztem.

Kedvenc kerámiaedényünk alját kibéleltem krumplival, rátettem a hagymát, sóztam, borsoztam, rátettem a halat, rá a paradicsomot, rá a hagymát, rá a krumplit, sóztam, borsoztam, leöntöttem fehérborral és egy kevés narancslével, majd 375 F fokra betettem 35 percre a sütőbe.

Nagyon ízlett, de a minuszokra való tekintettel másnapra már egy jó káposztáshúst csináltam. Kell a kalória, éljen a koleszterin!

Nincsenek megjegyzések: