2009. február 12., csütörtök

Zöldbabfőzelék helyett


Fozelek
Originally uploaded by ribizlifozelek

Valami főzelékfélére vágytam, de nem pont főzeléket akartam enni. Ki akartam próbálni valami egyszerű és új dolgot, amivel nem kell sokat vacakolni.

Arra gondoltam, ha nem sikerül, Yoda még segíthet eltüntetni a bűnjeleket, így nekivágtam a zöldbabos hús elkészítésének.

Vékony csíkokra vágtam a húst és megsütöttem egy kis vajon. Rászórtam egy kevés répát, egy fej hagymát és megfűszereztem mustárral, sóval, borssal, szerecsendióval, pirospaprikával és citromlével, majd hozzáadtam a zöldbabot. Pár perc alatt összeértek az ízek, ekkor még hozzátettem egy kis tejfölt.

Elvileg spagettivel kellene ezt az ételt fogyasztani, de külön köret nélkül is bőven elég volt kettőnknek. Csak Yoda nem kapott belőle. Persze bőségesen kárpótoltuk a csalódásért.

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Jól hangzik, leszámítva a zöldbabot. :)

ribizlifozelek írta...

Megcsinalom nelkule is egyszer.