2009. február 14., szombat


Snow
Originally uploaded by ribizlifozelek

Reggel elmentem a boltba.
Nem vettem kabátot.
Havazott.
Kiástam az autót.
Leparkoltam.
Vásároltam.
Havazott.
Kiástam az autót.
Lesöpörtem magamról a havat.
Hazajöttem.
Kivettem a cuccot az autóból és már minden ablakon vastagon állt a hó.

Elolvastam a statisztikákat.
Itt a völgyben nem esik annyira sok hó. Fenn a hegyekben picit több.

Tegnap 8 centi esett fenn, tegnapelőtt 26. Idén 8 méter 15 centi hullott.

Nagyon örülök, hogy nem nekünk kell takarítani a havat a ház elől.

Bonneville Shoreline Trail

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Először úgy olvastam, hogy elmentél a boltba, és végül nem vettél magadnak kabátot :D Végülis így is volt értelme.. :)

Nálunk is reggel óta takarítanak, így csak a kocsit kell majd kiásni. :)

ribizlifozelek írta...

Urak vagyunk, masok takaritanak helyettunk.