2009. február 25., szerda

Regisztrálom a kávéfőzőt


Kavefozo
Originally uploaded by ribizlifozelek

A 24. századból idekerült kávéfőzőnket regisztrálni kell. Mit egy jobb számítógépes programot.

Érdekes dolog ez a regisztráció, egy csomó előnye van. A legnagyobb, hogy a gép ettől garanciális lesz. (Lehet, egy újbeszél kifejezés születésének vagyunk a tanúi. Meg a gyártói felelősség csökkenésének. Kinek jut eszébe online regisztrálni egy kávéfőzőt?)

Regisztrálni egyszerű, az ember megadja nevét, emilcímét és megmondja, mikor vette a ketyerét és gondosan kilövi az akar-e Ön promóciós ajánlatot kapni legújabb termékeinkről ablakot. Eztán már csak a sorozatszámot kell megadni.

Én itt kezdtem bénázni. A kávéfőző nehéz. Törékeny. Egyedül nem nagyon tudom megnézni az alját, ahol a sorozatszám van. Egyikünk felemelte, a másikunk fotózott. Most meg elkezdtem begépelni a számot.

46 jegye volt.
Kicsit ideges lettem, miért kell 46 jegyűnek lennie. Ez a cég látja el az egész Galaxist kávéfőzővell? Aztán feltűnt, nem férnek el a négyzetben a számjegyek. Ez nem lehet a sorozatszám. Nem lehet.

Yodával felemeltük a gépet és alánéztünk. A 46 számjegy 6-7 szabadalom száma volt. Mit kell ennyi mindent szabadalmaztatni egy kávéfőzőben? Lehet, egy fúziós reaktort vettünk?

Nagyítóval és fejlámpával vizslattam a ketyere alját, miközben a Mester és az Erő velem volt. Végre megláttam egy négyjegyű számot. Na, az volt a sorozatszám.

Négyjegyű.

Lehet, mégis fúziós reaktor.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Két eset van:
vagy nem hiszik, hogy 9999-nél több kávéfőzőt el tudnak adni,
vagy a sorozatszám csak azért van, hogy dolgozzál is valamit, ne csak az e-mail címedet add meg.

A fúziós reaktoroknál már a 27442-es sorszámnál tartanak. (Nálunk a garázsban a 15533-as van, amióta felment a gáz ára, azzal fűtünk.)

Peter Barabas írta...

:DDDD
Ezt most elképzeltem...ahogy a MEster az Erővel felemeli a kávéfőzőt, te meg silabizálsz.. :D