2009. február 4., szerda

Túrós sajtoscsirke tésztával


Cottage cheese, cheese, chicken and pasta
Originally uploaded by ribizlifozelek

Alkottam. Kinn sütött a nap, olvadt a hó és esett a tőzsde. Valami újat szerettem volna kipróbálni, de nem jutott semmi alkotó újdonság az eszembe.

Megnéztem, mi van a hűtőben. Annak ellenére, hogy egy két hete nem voltunk nagybevásárolni, még minden tele volt. Pedig két hete csak vesszük ki a cuccokat a frigóból.

Találtam egy hatalmas adag tehéntúrót. Gondoltam, csinálok valami csirkét túróval. Mivel szeretem a sajtot, elhatároztam, sajtot is teszek hozzá.

Pár darab csirkemellett megsóztam, borsoztam és minden hagyma, fokhagyma nélkül megsütottem egy kis olajon.

Mivel ez a túró nagyon vizes, elkezdtem leszűrni. Átpasszíroztam a túrót, belekevertem egy kanál lisztet, majt a túróval megegyező menyiségű reszelt mozarellát. Jó erősen megborsoztam, kicsit bazsalikomoztam, aztán a trutyit rátettem a kész csirkére és addig melegítettem, amíg a gyanús keverék meg nem olvadt. Ekkor levettem a tűzről és megkóstoltam.

Elégedett voltam az ízével. Yodának is ízlett.

Tésztával fogyasztottuk.

4 megjegyzés:

Ziebi írta...

Éhes vagyok nagyon. ez nem ér.

A túrót szűrő hiányában hogyan lehet vízmentesíteni?

ribizlifozelek írta...

1. Ha fozod liszttel. Felszivja a felesleget.

2. En nyomkodtam ki kezzel is. Nagyon gusztusos.

3. A bolcsek gezrol beszelnek, en meg nem probaltam. A gezt ra kell tenni egy bogre szajara es ugy leszurni.

4. Szita is jo.

American adventure / Amerikai kaland írta...

Milyen márkájú túrót használsz?( Ha jól értem ez valamilyen cottage cheese ugye?)

Az egyik amit nagyon hiányolok itt az az igazi túró.

ribizlifozelek írta...

Rendes cottage cheeset esetleg feta sajtot.
Az elobbit szorgalmasan passzirozom, hogy szarazabb legyen.