2009. február 1., vasárnap

Krémsajtos szendvics


P1290020
Originally uploaded by ribizlifozelek

A minap a boltban hírtelen friss zsemlye illatot éreztem. Valódi, hazai zsömleillat volt. Édes és finom.

Nem nagyon szoktam ilyesmibe belefutni ebben a boltban, el is indultam szag után és hamarosan megláttam a friss péksüteményeket. Valószínűleg a válság hatására így próbálják meg ösztönözni a fogyasztást. Kétségtelen, sokkal jobb, mint a gyosbüfék szellőzőjének használtolaj-illata, ami általában belengi a villamosmegállót.

Hagytam magam manipulálni és vettem egy zacskó puffancsot. Ekkor eszembe jutott egy recept, amit édesanyám mesélt: a puffancs mellé tettem a kosárba egy doboz krémsajtot is.

Este kettévágtam a császárzsömlét, beletettem egy nagy gombóc krémsajtot, megszórtam bazsalikommal, körberaktam sonkával és picit cayenneborst tettem a tetejére, majd 221 F fokra betettem 11 percre a sütőbe.

Újhagymával és paprikával tálaltuk. Megettük.


Sandwich

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha egy tojást is bele utsz és ugy sütőd, akkor még finomabb
Misi

ribizlifozelek írta...

Misi, legkozelebb azt is kiprobaljuk!

Peter Barabas írta...

Nyamm :)

Peter Barabas írta...

11 percre. Nem tízre, nem 12-re :D