2011. március 4., péntek

Hó és hideg

Memorial Drive

A mókusok fázósan nyakuk köré tekerték farkukat és reszketve beledideregtek bundájukba, miközben aggódva vizsgálták apadó mogyorókészletüket és a friss havat. A fák szétfagytak. A madarak a hosszú télben elfelejtettek csicseregni.

Very careful

Tudom, hogy éghajlat alatt azt az időjárást értjük, amit átlagosan elvárhatunk az adott hónaptól. Az időjárás meg az, amit épp a nyakunkba kapunk.

Ezért ritkán morgok az időjárás miatt. A gravitációt is csak nagyon ritkán szoktam szapulni.

Downtown

De bevallom, a vaníliafagyit leszámítva kezd nagyon elegem lenni mindenből, ami fehér és hideg. A folyókat jég borítja, a mezőket hó. Az utakat jég és só. A lelkünket homály.

Minnesotában tanultam egy mondást: ha normális helyen kisüt a nap, melegít. Itt ha kisüt a nap, hidegebb lesz. Nem hittem volna, hogy ez a mondás idén Bostonra is igaz lesz.

Memorial Drive

5 megjegyzés:

globalgrover írta...

hihetetlen hogy mennyi ho esett az iden Bostonban. majdnem oda koltoztunk egy eve es nem DC-be.... megfagytam volna szerintem :-)

ORsi írta...

de milyen szép havas képeket lehet készíteni, ugye? mármint ha nem fagy le az ember keze;)

az elsö tényleg nagyon-nagyon teccik.

ribizlifozelek írta...

Globargrover, en hidegturo vagyok, de megfagytam. Ez sokkal hidegebb tel volt, mint 2000-2005 kozott.

ORsi, ez igaz, de mar rugyekrol szeretnek kepeket csinalni.

NP írta...

...valamennyiőnknek tele van a hócipője a hosszú és hideg téllel, örülök, h Te megírtad :)

a képek gyönyörűek!

ribizlifozelek írta...

A hocipom latyakkal es hoval is tele van :(