2011. március 4., péntek

Yoda, a rettenetes

Yoda winter hates

- Fogd vissza, fogd vissza! Neeeee!

A vékony, de közel két méter magas férfi hátát a falnak vetve nézett Yodára, szemei elkerekedtek a rémülettől.

Yoda rövid pórázon egy lépéssel előttem haladt a lépcsőn és azonnal átlátta a helyzetet. Ami fél és hátrál, az VACSORA.
A Mester fülei felmeredtek és megpróbált közelebb kerülni a csontos vacsorához. Nem engedtem.

- Yoda! - szóltam rá és még rövidebbre fogtam. Nem akartam, hogy halálra rémítse a fickót. Nem szeretem, ha embereket ijesztget.

- Nem szabad!

- Fogd vissza! - könyörgött az ember sírós hangon és a sarokba hátrált. Arcán látszott, már érezni véli Yoda hegyes fogacskáit, amint csontjait ropogtatják. Jó három méter volt köztünk. Biztos, ami biztos, a férfi és Yoda közé pozicionáltam magam. Megértem, ha valaki fél a kutyáktól, jobb a békesség. Yoda engedelmesen és boldogan jött mellettem.

Látszott, nagyon elégedett magával.

3 megjegyzés:

Christine írta...

Vannak ilyen emberek. Pl. a fiam is ilyen. Szörnyű érzés nekik hidd el.

Névtelen írta...

Olyan ártatlanul néz :-)

ribizlifozelek írta...

Christine, elhiszem, ezert is fogtam nagyon rovidre a 4labut.

Nevtelen :)