2009. október 1., csütörtök

Különleges fürdőkád


Bath
Originally uploaded by ribizlifozelek

A Utah State Fairen botlottunk bele a kádba az egyik pavilonban két patchwork takaró és három edénykészlet között.

Sokszor láttam, hogy milyen nehéz egy idős, beteg embernek bemásznia egy fürdőkádba. Rengetegszer hallottam, olvastam, hogy ez nem sikerült és mindenféle törés lett a vége.

Voltam párszor mindenféle idősek otthonában, ahol pont ezért, nem volt fürdőkád, hanem zuhanyozó.
Pedig jó beleülni néha a forró vízbe. Elmélkedni vagy csak nézni a nagy semmit.

Ezért tetszett ez a kád. Rendes, szigetelt ajtaja van. Be lehet lépni, nincs szintkülönbség, nincs méteres, félméteres akadály, csak egy icikepicike lépcső.

Azt felejtettem el megnézni, van-e benne olyan szenzor, ami megakadályozza az ajtó kinyitását, ha a kád tele van. Bár egy eláztatott lakás nem olyan nagy ár a biztonságért...

2 megjegyzés:

e írta...

de ha kijön a víz, és azon elcsúszik, az már nem annyira...

ribizlifozelek írta...

Megneztem, van benne egy szenzor, ami nem engedi kinyitni az ajtot, ha a kadban van viz.