2011. november 3., csütörtök

Oszi, a független úrimacska

Macska kajat keres

Oszi egy független úrimacska. Érezteti az emberrel, hogy szivességet tesz, ha elfogad pár falatot. Oszi mindig hagy pár falatot a tálkájában. Ő nem függ senkitől.

- Miaú - mondta Oszi.

- Éhes vagy?

- Miaú - felelte Oszi visszafogottan. A madarak rémülten felrebbentek a fáról.

- Hozok neked valamit.

- Miaú - körülnéztem, kitörtek-e az üvegek.

Berohantam a lakásba és felkaptam egy marék bogyót.

- Miaú - Oszi úgy nyávogott, mintha folyamatosan a farkán táncoltam volna.

- Miaú!

A tálkájába borítottam a bogyót. Oszi enni kezdett. Aztán négy bogyót otthagyott a tálkájában.

Oszi egy független macska és fültől tappancsig úriember.

1 megjegyzés:

Boston2 írta...

Annyira egyéniségek. :)

Nekünk otthon három volt, mind más. A legkisebb, Filemon volt a legfalánkabb. Külön kellett etetni, mert mindig behabzsolt mindent gyorsan, aztán félretolta a másik kettőt a saját táljaiktól és pofátlanul beleevett.
Addig zabált, amíg bírt, utána alig tudott leülni, úgy gömbölyödött a pocakja... el is neveztük szőrös kis körtének. :)