2011. november 28., hétfő

Intermezzo - zacskó

DSCF8755

Yoda két lábon egyensúlyozva potyogtatott apróbb bogyókat a társasház füvére, én pedig zacskóval a kezemen vártam, hogy lecsaphassak a termésre.

- Kértek zacskót? - hallottam egy égi szószatot.

Felnéztem. Egy fiatal lány integetett az erkélyről.

- Van egy csomó zacsim - magyarázta -, hozom őket!

Mire bezacskóztam Yoda (vég)termékét, már ott is volt:

- Az én kutyám anyámnál van - magyarázta -, úgyhogy nekem nem kell.

Mire megköszöntem, ott se volt.
Pedig nagyon szerettem volna tudni, van-e valahol a közelben egy kuka. Az nagyon hiányzott a boldogságomhoz.

doggie bag

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Erről eszembe jutott az otthoni bejegyzésed a néniről aki azt hitte beteg a kutya amiért felszeded... :D

Unknown írta...

Hát, kuka az itt sincs, hazaszállitjuk mi is.

ribizlifozelek írta...

Ziebi :)

Igen, csak amikor -11 van, akkor nem olyan kényelmes zacskókat fogni.