2011. november 20., vasárnap

Őszi zöldségtár

Vegetarian dream

- Mindig azt kell leszedni és megenni a kertben, enni, ami éppen megterem - olvastam a mély és magvas életvezetési tanácsot.

- Lehet olyasmit enni a kertből, ami éppen nem terem meg benne? - gondolkodtam el és morfondírozni kezdtem egy pályamódosításon. Valószínűleg örömmel írnék nagy számban hasonló életbölcsességeket: ha megbotlunk, törekedjünk arra, hogy lefele essünk, mert ha felfele zuhanunk, bizonyos magasságban elfogy az oxigén és nem fogunk tudni segítségért kiabálni.

- Az elfogyasztott ételt emésszük meg, mert ha ezt nem tesszük, szervezetünk nem tud táplálékot felvenni.

Nagyon elégedett voltam magammal.

- Élj békében önmagaddal, mert ha sokat veszekszel másik éneddel, skizofrénként bezárnak egy elmegyógyintézetbe - meglapogattam a saját vállamat, aztán nekiláttam megfogadni a legelső tanácsot és összeraktam egy ebédet, amit a sok közhelyes mondat hatása alatt őszi zöldségtálnak neveztem el.

Pork with fall vegetables


Őszi zöldségtál

1 fej hagyma
1 tök
1 édesburgonya
2 szem burgonya
- zöldpaprika
- piros hollandpaprika
- só
- bors
- kakukkfű

1. Mindent összekeverünk és leöntjük egy kevés olivaolajjal és megszórjuk kakukkfűvel.
2. Betesszük fél órára a 355 F fokos sütőbe.
3. Nemmcsak zöldségeket beszélünk, hanem esszük is őket.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

És milyen guszta! (megint jót nevettem) :)))