2008. március 29., szombat

Dobozok jönnek, dobozok mennek...


Napi posta
Originally uploaded by ribizlifozelek

Rendeltünk egy étkészletet. Azaz négy étkészletet. Azaz egy étkészletet, ami öt részben jött. Minden egyes teríték más színű volt - és hibás, annak ellenére, hogy a Fiewstaware nagy név a szakmában.
Amikor kopogott a postás és visszafogtam Yodát, nehogy átharapja az ember torkát, hirtelen nem értettem, miért hoz a fickó egyre újabb és újabb dobozokat. Tiltakozni akartam, hogy a Tóthék arrébb laknak.
A dobozokat becipeltem a szoba közepére, este megnéztük őket. Az öt készletből háromban hibásak voltak a bögrék. Azonnal ráléptünk az Amazonra, meg is rendeltük az új készletet, a hibásakat pedig szépen visszaküldtük. Még jó, hogy az amazonos cuccokat külön postaköltség lefizetése nélkül vissza lehet küldeni. A sok-sok színt persze összekevertük és a negyedik étkeszletet is hibásnak jelöltük, pedig jó volt. Ezek után ő is mehetett vissza a feladónak.
Másnap délután mentünk volna postára. Fogtam Yodát, hogy beteszem az autóba, aztán kihordom a dobozokat. Az autóban azonban az előző napi havazás ellenére iszonyú meleg fogadott. Annyira meleg volt, hogy a kutyát nem is lehetett benn hagyni. A cool dogból még hot dog lett volna...
Visszavittem Yodát a lakásba és kezdtem egyenkétn kihordani a dobozokat + kutya. Mire nagynehezen végeztem és elértünk a postához, besötétedett. Nem találtuk a postát a bevárárlóközpont közepén. Hazakullogtunk, a dobozokat visszaszállítottuk a lakásba, majd másnap reggel ismét próbálkoztunk. A költözés óta nem mozgattunk meg ennyi dobozt.
Az egyetemi postán aztán pillanatok alatt átvették a dobozokat, én meg lesem a postást, mikor lehet megint dobozolni.

Nincsenek megjegyzések: