2008. március 7., péntek

Hagymásrostélyos


Hagymasrostelyos
Originally uploaded by ribizlifozelek

Hosszú ideje vizionáltunk egy hagymásrostélyosról. Hogy a hagymásrostélyos így. Hogy a hagymásrostélyos úgy. Hmmm, az a hagymásrostélyos. Nyaammmmm, hagymásrostélyos. Néha meg, ahhhh, hagymásrostélyos. Esetleg, óóóó, hagymásrostélyos.
A sok sóhajtozás után lett hagymásrostélyos.
A marhahús megsóztam, borsoztam, bekentem egy kis mustárral és olajjal, majd hagytam pihenni. A pihenés után kisütöttem forró olajban, feleresztettem egy kis vízzel és a fedő alatt puhára pároltam.
Olajban kisütöttem a korábban lisztbe mártogatott hagymakarikákat, majd - itt jött az innováció - sütőben készült mélyfagyasztott krumplit dobtam az olajba és kicsit megsütöttem benne.
Aztán megettük.
Hűűűű, az a hagymásrostélyos...

Nincsenek megjegyzések: