2008. március 10., hétfő

Avenues - ősi magyar föld


Avenues
Originally uploaded by ribizlifozelek

Az Avenues eredetileg az idegenek negyede volt. Ide költözött minden gyanús, nem mormon elem. Természetesen ők kaptak a legkésőbb vezetékes vizet is.A negyed Salt Lake City egyik tengelyét képező South Temple-től északra található. Az észak-déli utcák street, a kelet-nyugatiak avenue névre hallgatnak. Az utcákat betűkkel, a sugárutakat számokkal jelölik.
A kezdetben rosszhírű negyed konszolidálódott és mára a felső középosztály lakhelye lett.
Az épületek szépek, csinosak, jókat lehet itt sétálni. Persze nincsenek olyan látványos házak, mit a South Temple-ön, de azért ezek is csinosak.
Salt Lake City felfedezése keretében erre sétáltunk a kutyával. Leparkoltunk a temető mellett és elindultunk lefele. Jó órát sétáltunk a szép és kevésbé szép házak között, mígnem elég volt a jóból - visszamásztunk az autóhoz, Yoda befészkelte magát hátra, aztán elindultunk lefele.
Már majdnem leértünk a South Temple-re, amikor észrevettem egy autót az út szélén: Nagymagyarország matrica volt rajta.
Szerintem jó, ha az emberek őrzik identitásukat. Az írek Szent Patrick ünnepet tartanak, a norvégok lutefisket esznek.
Csak tudnám, nekünk miért pont egy Nagymagyarország matrica kell. Ezek után nem meglepő, ha az amerikaiak nem tudják, hogy is néz ki hazánk.

1 megjegyzés:

Maggiekedves írta...

Bármilyen meglepöen is hangzik a 2008as magyarországi kirándulásom során(2.5 hónap) mindenhol kerestem autósmatricát hogy majd boldogan visszaérkezve kidekoráljam a kocsit. A legnagyobb megdöbbenésemre bármely boltba is mentem be és kértem autósmatricát mindenhol az egyetlen elérhetö matrica a Nagymagyarország matrica volt, én irredenta nem lévén kénytelen voltam addig keresni mig már majdnem feladtam augusztus 20a körül amikor tudtam pár nap és el kell hagyjam az országot.S lön csoda véletlenszerüen egy képeslapot áruló bodésnál találtam a Várbeli kirakodóvásáron.
Tehát felmerült bennem a kérdés : "Mit gondolnak manapság Magyarországon az emberek?????"