2008. március 26., szerda

Reggeli séta


s2
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda úgy döntött, hogy elvisz sétálni. A hegyekbe vitt a város fölé. Közel is van, lehet ingyen parkolni, rengeteg kutyát látni. Yoda figyelmes, mert tudja, hogy lehet gyönyörködni a tájban, tehát én is jól szórakozom.
Felmásztunk a hegy lábánál húzódó ösvényre és ott haladtunk az U-betű fele. Az egyetem felett ugyanis van egy nagy U-betű, ami az University of Utah-ra utal. Fontos sportesemények alkalmával kivilágítják az U-t. Mi világosban néztük volna meg a hatalmas betűt.
Yoda meg-megállt, hogy megszaglálja a hosszú tél után dehibernálódó rágcsálók nyomait. Egyszercsak láttam, hogy valamit nagyon meg akar nézni. Néztem, mi az, amit a kutya ennyire néz. Nem nagyon akartam hinni a szememnek, de aztán muszáj volt: egy őzlábat talált szegény ártatlan állat. Nem őzláb gombát, hanem valódí őzlábat. Patával, kis hússal, bőrrel. Őz nem volt a lábon, de így is horror látvány volt a combközéptől patáig tartó végtag. (Mennyivel szimpatikusabb a sonka otthon! Pedig abból is kiáll egy csont.)
Lehet, valami ragadozó hozta ide a lábat. Az, hogy a saját lábán jött volna ide, az valószínűtlen.
Nagy nehezen Yodát sikerült elszakítani a lábtól. Feljebb másztunk a hegyen, innen már remekül látszott a Moran modern épülete és az U is. Az egyetlen gond az volt, hogy az U és köztünk volt egy mély völgy. Nem akartam lefele menni, elindultunk felfele, hogy majd a nyeregnél megkerüljük a völgyet. Az első csúcson rájöttem, ezt a völgyet jó pár óra alatt tudnánk csak megkerülni. Letettem róla, inkább a lábat nagyívben kikerülve visszaereszkedtünk az autóhoz. Pedig micsoda pörkölt lehetett volna belőle.

Nincsenek megjegyzések: