2010. január 25., hétfő

Csirke gombamártásban


Chicken in Mushroom Gravey
Originally uploaded by ribizlifozelek

A GPS szerelése rengeteg időt elvett. Unalmas és időrabló volt a fórumokat bújni: nem kínáltak igazi megoldást. A frusztráló leírásokat a következőképp lehet összefoglalni: nagyon lassú letöltés, lassú installálás, kudarc. Az emberek aztán felhívták a Garmint és órákat vártak a telefonos segítségre, ahol végül hülyének nézték őket, majd küldtek nekik egy új terméket.

A fórumolvasással el is ment az idő, valami gyorsat kellett csinálni. A crock pot mellett döntöttünk, abban lassan, de kevés odafigyléssel lehet valami finomat főzni. Ehhez az ételhez még hozzávalót is alig kellett használni.

- három csirkemell, vékonyra vágva
- egy doboz koncentrált gombakrémleves
- negyed cup fehérbor
- egy kiskonzev bomba * Bocsanat, GOMBA, csak 24 ment blogolás közben.
- só-bors

A csirkét vékony csíkokra vágtam, betettem az edény aljába és reménykedtem, hogy nem ég oda. Ráöntöttem a gombalevessel összekevert gombát. Bekapcsoltam a ketyerét.

Kilenc óra múlva kész lett - és a hús sem égett le az edény aljára.

2 megjegyzés:

misi írta...

az volt a szerncsétek, hogy gomba helyett nem a bombát tettétek az edénybe, mert akkor nem 9 órát fött volna az étel
Inkább elirni, mint beletenni

ribizlifozelek írta...

Lebuktam, lebuktam!