2010. január 12., kedd

A szmog felett


Where is the valley?
Originally uploaded by ribizlifozelek

Hideg van és szmog. Meg fordított rétegképződés. Holnap megint kezdődik a havazás. Ha havazik, itt sóznak, ha sóznak, nem tudunk kutyacipő nélkül sétálni. Ha meg kutyacipővel kell sétálni, akkor a Mester mindig cirkuszol elmenetelkor. Inkább nem törődtünk a 11 Fahrenheit fokkal és elmentünk most mozogni egy kicsit.

Floating Mountains

Hamar kimásztunk a trutyiból és lelkesen csúszkáltunk felfele a napsütésben. Vidámak voltunk. Megnéztük a csörgedező patakot, aztán az egyetem felett mászkáltunk.

Most nem csináltam volna térképet a városból. A belvárosi felhőkarcolók kísértetekként néztek ránk a füst mögül.

Ghost City

Yoda ekkor pottyantott egyet, gyorsan bezacsiztam és fél óra séta után megállapítottam, hogy a lebomló műanyagzacskó már korábban a zsebemben elkezdte a lebomlást és a kisebb molekulákat - a szagmolekulákat - átengedte. Az elkövetkező egy órában lelkesen lóbáltam a zacsit és igyekeztem jó messze tartani magamtól.

Még elsétáltunk az épülő új Természettudomány Múzeum felé, aztán elbúcsuztunk a naptól, vettünk egy nagyon nagy levegőt és alámerültünk a szmogba.

Wasatch Front

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Holnap jön a vihar, talán kisöpri a szmogot a városból. :)

Tinkmara írta...

Láttam a képeket flick-en is. Hihetetlen jók. Remélem, kitisztul a levegőtök. :)