2008. február 12., kedd

Chimichanga


Chimichanga
Originally uploaded by ribizlifozelek

Anikó chimichangára vágyott. Már akkor kérte, amikor elment San Franciscóba. Ott volt és amikor beszéltünk, szintén chimichangáról álmodozott.
A chimichanga két dologban tér el a hortobágyi palacsintától: tésztája vastagabb és én még olyant nem csináltam. Nem is szándékoztam. Bíbelődjek egész nap palacsintákkal, pörköltekkel, köretekkel, amikor bölényeket is nézhetek?
Inkább a Burrito verde segítségéhez folyamodtam. A Burrito verde egy mexikói étterem. Két éve, amikor átautóztunk Amerikán, itt reggeliztünk és azóta is vissza-visszatérünk. 17 dollárért kap az ember két chimichangát és egy csomó előételt.
Pillanatok alatt odaértünk a hátul figyelő Yodával a Burrito verdébe – és zárva volt. Persze nem nehéz Salt Lake Cityben mexikói éttermet találni: pár sarokkal arrébb besétáltam a következő mexikói étterembe.
Kicsit drágább volt, mint a Burrito verde, de finom. Rádásul egy chimichanga elég volt kettőnknek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bölényhússal készűl?
Misi

ribizlifozelek írta...

Az egyik csirkes volt, a masik marhahusos. Bolenybol inkabb rostelyost csinalunk ;)