2008. február 16., szombat

Van áram!


Lamp
Originally uploaded by ribizlifozelek

Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó visszatérni a civilizációba és ismét működő áramforrásokkal rendelkezni.
A könyvtárban első dolgom volt megetetni a kütyüket: bedugtam a laptopot a konnektora, majd hozzá kapcsoltam az iPhone-t és a telefonáláshoz telefont. Mivel nem aprózom el a dolgokat, még bedugtam a palmit is. Ennyi elektronikával már nagyfogyasztónak számítottam. Fura volt, hogy szinte semmi sem működött a lakásban: a wc-tartályt leszámítva minden árammal megy
A zenegépek. A skype. Az internet. A sütő. A hűtő. A fűtés. A vízmelegítő. Persze egyik sem működött és csak pisilni lehetett otthon - de azt is csak sötétben.
Három óra áramszünet után kialudt a lépcsőház vészvilágítása. Most már jöhet a tűzvész! Már gondoltunk arra, hogy előszedem kis kemping gázfőzőnket és azon csináljuk meg a hűtőben lappagó bélszint. De aztán visszajött az áram!
Végre megint lehet rendesen netezni és nem az iPhone-ról kell megírni a napi betűt!

Nincsenek megjegyzések: