2008. február 21., csütörtök

Reng a föld - Yoda alszik


Titanic
Originally uploaded by ribizlifozelek

A kutyák megérzik a földrengést, tartja az ősi mondás.
Reggel 7:25-kor békésen piperészkedtem a fürdőszobában, míg a család többi része lustálkodott - valakinek reggelit is kell csinálnia, ugyebár. Egyszercsak valami nagyon furát éreztem. Valahogy nem álltam rendesen. Valahogy nem úgy álltam, mint kellett volna. Valahogy nem voltam egyensúlyban. Valahogy valami nem stimmelt.
Ilyenkor a csillárt kell nézni, mennyire leng ki - csillár nincs. A falon lógó törölköző viszont mintha mozgott volna. Meg az a fura érzés.
Be a hálóba, készüljünk a menekülésre. A T. Család gyanakodva nézett, mi bajom van nekem? Yoda még jobban befúrta az orrát a fenekébe és meg se moccant.
Most olvastam a CNN-en, hogy 6:15-kor földrengés volt Nevadában, Wells-ben. (Nevada a Csendes-óceáni időzónához tartozik, ott egy órával korábban van, a rengés ezek szerint pár perc alatt ért ide a szomszédból.)
Szóval, a kutyák megérzik a földrengést. Yoda is így lehet ezzel, elvégre ő egy igazi Jedi. Érzékei ezért annyira kifinomultak, hogy tudja, ez a földrengés nem veszélyes és alszik tovább.
Sérültek? A CNN szerint egy nő sérült meg könnyebben, amikor egy boltban rádőlt a cigarettás pult. Ugye, hogy káros a dohányzás?

Nincsenek megjegyzések: