2008. február 13., szerda

Sóban sült krumpli


Salted potatoes
Originally uploaded by ribizlifozelek

Igazából ez így ebben a formában nem igaz. A krumpli nem teljesen sóban sült, de nem vágok a krumpli elejébe.
Sűrősen szerettem volna valami finomat csinálni. Az volt a gond, hogy nem nagyon volt időm: repjegyet kellett keresni, szendvicset csinálni, csomagolni. Valami olyant szerettem volna, amit nem csinálunk minden nap, de látváyos és ehető.
Végül fogtam a krumplit, alaposan lemostam a héját, egy fogkefével alaposan letisztogattam, majd egy villával lyukakat fúrtam bele. Meglocsoltam olivaolajjal és vastagon megsóztam, majd 350 F-ra, egy órára sütőbe tettem. Bazsalikomos csirkével és egy kis tejföllel tálaltam.
Pont elkészültem időre.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezt mar tegnap olvastam Most mit olvasak Zsuzsi