2008. február 26., kedd

Állandó kapcsolat


Liberty Park
Originally uploaded by ribizlifozelek

Kitavaszodott. Fogtam gyorsan a kutyát és elvittem sétálni, hadd örüljön a tavasznak, amúgy se nagyon akart megmaradni a szobában. Jött mindig nyüffögve, hogy játszunk. Inkább ráadtam a pórázt és elmentünk sétálni.
Sétáltunk, sétáltunk, és elértünk a Liberty Parkba. Sétáltunk, Yoda szaglászgatta a kutyákat, a kutyák szaglálgatták Yodát, jól elvoltunk. Bizonyos hátsó szándékkal jöttünk ide: a parkban előkaptam az iPhone-t és klikk, lefotóztam a fákat. Nem tudtam, hogy lehet a fotót feltenni a flickr-re, írtam egy emilt és kértem egy kis segítséget. A válaszból már tudtam mit kell tenni. Ott a parkban, egy padon ülve a képernyő megfelelő pontjára böktem, kiválasztottam a megfelelő emilcímet, nevet adtam a képnek és a fotó már fenn is volt a flickr-n.

Nincsenek megjegyzések: