2008. február 6., szerda

Rikotta újrafőzve


Walnut, ricotta and pasta
Originally uploaded by ribizlifozelek

Eleinte arra gondoltam, hogy az esti bejegyzés címe legyen "Ricotta reloaded", de aztán letettem róla. Talán jobb is.
A rikotta ugyanis nem akart elfogyni. Természetesen fogalmam sincs, van-e szabad akarata a rikottának, de az tény, a múltkori ebéddel csak a rikotta harmada fogyott el. Mivel nem volt kedvünk kétszer egymás után ugyanazt enni, a rikottának meg mennie kellett, kupaktanácsot tartottunk hárman.
Nekem mindegy volt a dolog. Yoda gondolkodás nélkül nyersen ette volna meg a rikottát, ha van hozzá valami köretnek, jobb, de nem nagyon érdekelte a dolog. Anikó amellett kardoskodott, hogy csináljuk meg a rikottát dióval. Én azt csinálom, amit mondanak. Mivel Yoda nem beszél (még), Anikó javaslatát fogadtuk el.
Olivaolajon megpirítottam a diót, rászórtam a rikottát és addig melegítettem, amíg meg nem olvadt és fel nem szívta az összes olajat. Ekkor belekevertem a tésztát, megborsoztam. Ha valaki vegetáriánus, itt hagyja abba az olvasást és a főzést. Ha valaki húsevő, keverjen bele egy apróra vágott és megsütött csirkemellet. Ja, és senki se felejtse el elfogyasztani!

Nincsenek megjegyzések: