2008. február 21., csütörtök

Sonkás quiche


Ham quiche
Originally uploaded by ribizlifozelek

Mivel féltünk attól, hogy a diákok éhenhalnak az Elnök napján, a rengeteg pogácsa és spenótos giccs mellé készült egy kis extra is: egy sonkás quiche. (Megjegyzem, a fél magyar sajtó Elnökök napjáról beszél. Az amerikaiak nagy része is eltéveszti, miért lenne különb náluk egy magyar újságíró, akinek ez a szakmája.)
Miután megtanultam spenótos giccset csinálni, a sonkás könnyű volt: felszeleteltem apróra egy darab sonkát, belekevertem négy darab felvert tojásba, hozzáöntöttem két teáscsészényi (helyi nyelven cup) reszelt sajtot, egy nyolcad apróra vágott hagymát, sót, borst, majd beleöntöttem a tortalapba, utána jött a sütő: a diákok vásárlás helyett az Elnök napját evéssel és munkával töltötték.

Nincsenek megjegyzések: