2009. április 16., csütörtök

Egy jó reklám


Marlboro Bird
Originally uploaded by ribizlifozelek

Valamelyik este megláttunk egy dohányzásellenes reklámot a tévében. Kivételesen tetszett.

Meg is akartam keresni a youtubeon. Meglepődtem. Azt hittem a youtubeon majdnem minden ilyesmi előbb-utóbb felkerül. Mivel a reklám több hónapos, reménykedtem, hogy már az "utóbbnál" tartunk. Sajnos a reklám nem került fel ide.

Elkezdtem máshol keresni és az alapítvány szerintem nem túl jó honlapján meg is találtam. Nem tudtam használható linket varázsolni hozzá, biztos a fronttól vagyok béne (néha havazik, néha meleg van, néha hideg és közben virágoznak a tulipánfák).

A film megtalálásához egy kis kreativitás kell. Az alábbi link az alapítvány egyik oldalára mutat. A jobb oldali oszlopban kis ikonokat látni. A legfelső sorban levő négy kiskép döglött, vagy nem sikerült őket megnyitnom, pedig próbálkoztam Firefoxszal, Safarival és Explorerrel is. (Biztos a front.)
A második sorban levő fekete-fehér ikonok élnek. Ezekre lehet kattintani és megcsodálni a reklámot.

http://www.fighttheugly.com/facts.php

Jó szórakozást.

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Nekem is tetszett :)) Még a TV-ben is :)

Parmezán írta...

Ammonium vagy Cadmium? Meyikre gondoltál?

ribizlifozelek írta...

Parmezan, mind a kettore.

Pyry, szerintem is nagyon jo.