2009. április 30., csütörtök

Yoda a sznob szuperkutya


Yoda posing
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda régi kabátjait lassan megeszi az idő vasfoga. Elkopnak a tépőzárak, a bomber repedezik, a varrások feslenek, nem bírják a Mesterből áradó erőt.

Nem könnyű kabátot venni. Sokan varrják a kabátot. Irigylem őket. Ügyesek. Mi nem vagyunk ennyire tehetségesek, vesszük Yoda téli cuccait.
Az átlagos kutyakabát szép, divatos, trendi és használhatatlan. Meg drága. Fura, a kevés használható kabátot, szemben a cipőkkel teljesen normális áron kínálták.

Yoda's red socks

Az átlagos - és használhatatlan - kutyakabát tele van felesleges csicsákkal és csak összarakható játékkutyát lehet beleszerelni. Vagy leesik a kutyáról. Vagy is-is. Esetleg fel lehet adni, csak éppen átfúj rajta a szél és átesnek rajta a hópelyhek.

Szkeptikus voltam, amikor a Columbia boltban észrevettem, van egy kutyapolc is. Megnéztem a biztonsági öveket, hátizsákokat (nem a kutyát teszik bele, hanem a kutyára teszik, vigye a blöki a saját cuccát). Az árcédulákat nem is néztem. Aztán megvizsgáltam a kabátokat.

Puha, szép piros. Elegáns. Eddig rossz. Ebből nem szokott használható dolog kisülni. A boltban mégsem akartam kivenni a Mestert a dobozából.
Tudni kell, Yoda gyűlöl boltbajárni - kivéve a hentest - ezért rávett minket, hogyha üzletbe megyünk, tegyük be egy dobozba és hurcoljuk vállon.
Megkérdeztük, mi van, ha nem kell a kutyakabát, mert kicsi és nagy egyszerre, mert hát a Mester kicsit amorf.
- Ha rajta a cetli, visszahozzák és kész.

Ekkor végre elszántuk magunkat és megnéztük az árcédulát.

Akciós termék. 12 dollár.

Nocsak.

Otthon a Mester már az asztal alatt volt, amire kivettük a kabátkát a zacskóból. Aztán valahogy előédesgettük és felpróbáltuk. Fel lehetett venni könnyen. Meleg volt. Yoda nem tiltakozott. Méretben pont jó volt.

A kabát marad.

- Reszkess Supermen -gondolta a Mester és kihúzta magát.

Super Yoda