2009. április 14., kedd

Minimalista sajtossüti


cookies
Originally uploaded by ribizlifozelek

Gyorsan kellett valamit sütni a sáskáknak. Olyan sáskaeledelt kellett keresni, ami gyorsan kész és nem kell sokat tapicskolni a tésztával - egyszerűen azért, mert nem szeretek tapicskolni a tésztával. Még a sáskák kedvéért sem.

Egyenlő mennyiségű lisztet (nyolcad kilót) és vajat összekevertem, beleszórtam harmadannyi reszeltsajtot, 3 kanál vizet, három kanál ecetet. Megsóztam, összekevertem. Két órára hűtőbe tettem, azután kinyújtottam fél-egy centi vastagra. Pogácsákat formáltam belőle. Egyeseket sajttal, másokat köménnyel, sóval vagy szezámmaggal szórtam be.

Húsz percre tettem be a 400F-os sütőbe.

A húsz perc elteltével kivettem a sütúből és kidobtam a megégett süteményeket. Ezért fontos, hogy fél centinél vastagabbak legyenek. A maradékot összecsomagoltam és a sáskák megették.

Nincsenek megjegyzések: