2009. április 16., csütörtök

Kutyakomédia


What dog?
Originally uploaded by ribizlifozelek

Délután nagy kutyaugatást hallottam az utcáról. Kinéztem az ablakon és az egyik zenész szomszédot láttam a kutyája után futni, miközben a zenész szomszéd kutyája egy macska után futott. A macska gyors volt, igyekezett nem elpazarolni egy életet sem a hétből.

A zenészék másik kutyája a kerítéshez kötve figyelt.

Yoda telepatikus üzenetet küldött, miközben fizikai jelet is adott, megkaparta a lábam. Értettem az üzenetet és felemeltem a Mestert, aki lelkesen figyelni kezdte, mi történik kinn.

A macska elegáns ugrással eltünt egy fán, a zenész utolérte a kutyát, aki hanyattdodbta magát és kalimpálni kezdett a lábaival.

A gazdi elérzékenyülten vakargatta a hatalmas állatot.

Yoda megkönnyebbült - nem fog macska nélkül maradni.

5 megjegyzés:

Ziebi írta...

Micsoda dráma!! :)

Cinkapanka . . . írta...

Nem 9 élete van egy macskának?

ribizlifozelek írta...

Cinkapanka, igazad van, 9!
(Persze lehet, kettot mar elhasznalt belole.)

Cinkapanka . . . írta...

A Mester már megfosztotta 2-től a szupererejével. :)

ribizlifozelek írta...

A Mester mindent tud.