2009. január 8., csütörtök

Megint hülyéskedik az iPhone


iPhone
Originally uploaded by ribizlifozelek

Átfázva másztunk le a hegyről. Yodával uzsonnáztunk az autóban, aztán meg akartam nézni a leveleimet.

iPhone bekapcsol.

Semmi.

iPhone megint bekapcsol.

Semmi.

Hm.

Bekapcsol.

Se kép, se hang.

Nem merülhetett le, reggel húztam ki a konnektorból.

Phones and wires

Más telefonjaimból ilyenkor kikaptam az akkut, vártam egy kicsit, visszatettem az akkut és minden ismét működött. Az iPhoneból azonban maximum Cupertinóban szedik ki az akkut.

Nem volt más választásom, hazamentem és megnéztem, mit mondanak a nálam sokkal okosabb guruk.

A nálam sokkal okosabb guruk a tutit mondták meg. Kell csinálni egy hardresetet, majd pár másodpercen belül még egy hardresetet. Azaz egyszerre le kell nyomni tíz másodpercre az iPhone két gombját (gyakorlatolag az összes rendelkezésre álló gombot), aztán kész.

Tényleg, Csináltam két hardresetet, és működött. Igaz, az emileket már megnéztem a laptopról.

4 megjegyzés:

Ziebi írta...

Azért az borzasztó mikor az ember a hegyen nem tudja megnézni az emailjeit :D

//bocs, magas labda volt.Örülök hogy jól van. :)

ribizlifozelek írta...

Az meg borzalmasabb, hogy sok helyen a hegyen sincs lefedettseg. Katasztrofa... ;)

Névtelen írta...

Kicsit Off, de Rád gondoltunk amikor megtaláltuk:

http://www.engadget.com/2009/01/10/kinesis-k2-solar-wind-charger-hands-on-captain-planet-approve/

ribizlifozelek írta...

Shooby, nem tudom, meseltem-e nektek, meg Bostonban vettunk egy napelemes toltot a kutyukhoz. A tolto nem volt hajlando napon toltodni, de nem adtuk fel: ejszakara betettuk egy lampa ala. Ugy 30 centire volt a kortetol es reggelre magatol szetesett. Az egeszet visszakuldtuk az Amazonnak, visszaadtak a penzt es azota napenergiaval maximum magunkat toltjuk fel.