2009. január 29., csütörtök

Kreatív vagyok


Ready to brew @ 4:25
Originally uploaded by ribizlifozelek

Ma kreatív voltam. A hegyi séta után kicsit átfagyva értünk haza. Yoda kapott egy kis bogyót, én pedig megleptem magam egy forró kakaóval. Eközben sikerült feltalálni a kakaós kávét. Mint sok más zseniális felfedezés, ez is a véletlennek volt köszönhető.

Így találták fel a szaharint és Kolombusz így találta meg Amerikát. Én pedig így fedeztem fel a kakaós kávét. A véletlent ebben az esetben szórakozottságnak nevezik. Elfelejtettem kivenni a kávéfőzőből a filtert.

Reusable filter

Azaz a filterből elfelejtettem kivenni a zaccot.

Sok más, szintén a véletlennek köszönhető zseniális találmánnyal ellentétben a zaccos kakaós kávé nem volt finom. Sőt, merem állítani, kifejezetten pocsék volt.

4 megjegyzés:

v írta...

ha pl instant nescafe-t keversz nesquck-be, az pl tok jo ugy!:DD

Névtelen írta...

Más verzióban már én is megkóstoltam :)) Ha nincs otthon tej a kávéhoz, jöhet a kakaó hozzá :)

Peter Barabas írta...

Rossz helyre írtam az előző kommentemet :DDDDD

ribizlifozelek írta...

V es Mobi kiprobalom!

En meg a kavet...