2009. január 11., vasárnap

No pants 2k9


Budapest
Originally uploaded by ribizlifozelek

Elsétáltunk a könyvtárba. Yodára ráfért egy kis gyaloglás. A könyvtárban több embert láttam bőrönddel vagy kisebb csomaggal. Nem igazán tudtam hovatenni a dolgokat, de annyira nem is érdekelt. A könyvtárban mindig láttam pár érdekes alakot.

A másfél órás séta után el is felejtettem a dolgot. A hírekben aztán megláttam pár embert a könyvtárból - a villamoson álltak boxeralsóban. Meglepődtem és keresgélni kezdtem.

Megtudtam, évek óta létezik a Nadrágnélküli Metrónap, amit január 10-én tartanak (vetnek le).

A résztvevőknek két dolgot kell vállaniuk:
1. Leveszik a nadrágjukat a metrón (vagy ha nincs, akkor más tömegközlekedési eszközön).
2. Komoly képet vágnak közben.

A résztvevők a Facebookon találtak egymásra, megszervezték a találkozót, átbeszélték az útvonalat, levették a nadrágjukat és utaztak.

Ledobták a nadrágot és feldobták ezt a tespedő januári hétvégét.

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Hát ez állati :DDDD

ribizlifozelek írta...

Kar, hogy nem utaztunk akkor a villamoson. Esetleg levettem volna Yoda zoknijait.