2009. január 8., csütörtök

Yoda a hóban


Snow? On my face?
Originally uploaded by ribizlifozelek

Szokás szerint szakadt a hó. Teljesen elegünk volt az új kutyazoknikból, amik hol törték a Mester lábát, hol leestek róla. Gondoltam, a sok-sok evészet után jó lesz egy kis mozgás. Felautóztunk a hegy lábához.

Wasatch Front

Ez általában 12 percet vesz igénybe, most kicsit tovább tartott a szakadó hó miatt.

A hegy lábánál levetkőztettem a Mestert, lehúztam róla a cipőt, levettem a kabátot és mindent akkurátusan betettem a csomagtartóba, majd ügetni kezdtünk felvele.

Szerencsére már jártak itt páran és lehetett menni. A szokásos úton mentünk, a megszokott sebességgel. A hóban ugyan lassabban haladtunk, de a bokrok jó része eltünt a fehér takaró alatt, így kevesebb szagolnivaló akadt.

Yoda nem jött zavarba, ha kellett, kiásta magának a bokrot. Jó negyven perces sétával értük el a falumúzeum kerítését.


Emigration Canyon

Innen elvileg nem lehet kutyával tovább menni egyenesen vagy lefele, csak felfele, így visszafordultunk és bekanyarodtunk az egyik völgybe. Itt már nem nagyon jártak elöttünk, én térdig gázoltam a hóban és a póráz mozgásából tudtam, merre jár Yoda. Csak a köbányáig mentünk, itt a völgy szurdokká keskenyedik és még több lesz benne a hó, inkább kifele mentünk belőle. Itt Yoda találta meg a láthatatlan ösvényt, látszott élvezi a kalandot, de nem akarja fokozni.

Visszakanyarodtunk és elindultunk az autó fele. Ekkora a lenti ösvényen már viszonylag sokan voltak két négylábú kollégával is találkoztunk.

Az autóban a lehetőségekhez képest szárazra dörgöltem a Mestert, leszedtem a lábáról a hógalacsinokat, amiket ő lelkesen elropogtatott. Mivel láttam, éhes, a vésztartalékból kivettem egy kis bogyót és beef jerkyt, megtízóraiztunk, kiástuk az autót a hóból, majd hazamentünk forró kakaót inni.

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Emlékszel mikor tavaly te húztál ki a nyakig érő hóból? :D Visszagondolva már vicces :D

v írta...

dejo lenne ha ennyi idom lenne pityut hurcibalni ilyen jo kis setakra...:( sajna se ido, se szarazfold nincs eleg itten.:(

ribizlifozelek írta...

Pyry, barmikor.

V, megneztem a szigetedet, tenyleg nagyon kicsi.