2009. január 28., szerda

Megint iPhone


Apple with Apple
Originally uploaded by ribizlifozelek

Jórpárszor írtam már az iPhone-ról, de most, több, mint egy év használat után felfedeztem még két negatívumot.

Általában jó dolgokat írok kedvenc kütyümről, de elmeséltem azt is, milyen, amikor rakoncátlankodik. Blogbejegyzést is pötyögtem már rajta.

Most tehát leírom két érdekes hibáját.

Szerintem mind a kettő nagyon aranyos és valahol szeretnivaló.

A zseniális érintőképernyónek van egy óriási hátránya: nem lehet rajta vakon tárcsázni.

A fülemmel meg - ez a másik "gond" telefonálás közben gyakran hozzáérek a virtuális gombokhoz és így csipogtatom őket. Tudom, túlmozgásos a fülem. Pedig nem is vagyok tünde.

Azért nagyon szeretem.

link

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Ha már nagyon zavarnak a hibái csak bízd rám :D

ribizlifozelek írta...

Azert megvagyunk.

Emese írta...

A proximity sensornak koszonhetoen telefonalas kozben az iphone ki kene kapcsolja a kepernyot, igy a virtualis gombokat is :)