2009. január 4., vasárnap

Yoda a négylábú Fred Astaire


Yoda
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda kis piros zoknijai elkoptak. Újakat kellett venni, mielőtt a só megeszi a tappancsait. Yoda lelkesen ült be az autóba.

A boltban is boldog volt, a cipőprobálást már kevésbé szerette. Találtunk egy pár (nagypár) cipőt. Felpróbáltuk. Yoda a lehetőségekhez képest vidáman trappolt fel alá.

Megkérdeztük, mennyi a tappancs.
26 dollár.
Elhűltünk.
Megvettük.
Este belebújtattuk az állatot.
A kemény tappancsok ütemesen kopogtak az aszfalton. Ekkor kiderült, mennyire értelmes Yoda. Egy macska, ha diót kötnek a lábára, a vlágból ki tud szaladni. Yoda lemondóan csak sétált, miközben Fred Astaire-t megszégyenítő dallamokat szteppelt a járdára.

Lábacskáiról néha leestek a fekete cipellők, de ő csak ment, mi meg csak szedtük össze a cipőket és húztuk fel őket megint.

Költöttünk már el jobban is pénzt. Hamarosan új cipőt kell venni. Láttunk is egyet, ami nagyon jól néz ki és talán nem esik le a kutya lábáról. Csupa jót írnak róla.

Az árát nem merem leírni.

4 megjegyzés:

v írta...

en is akartam cipocsket venni Pityunak, de aztan letettunk rola, mert vegul nem lett annyira hideg. a kapucnis jacket-jet is csak esoben hordja. mondjuk megneznem egy cipelloben.
amugy a 26 dolcsi szerintem nem is volt draga, nalunk a kabat volt 22 font, ami kb *1.5 dollar at the moment.

Cinkapanka . . . írta...

Én cipővel nem is próbálkoztam. Sztem meg sem mozdulna benne. A kabátban is csak állt fél percig és nézett, h na most mivan. Mondjuk az itteni hómennyiség nem is említésre méltó.
Kabátot szerettem volna venni neki, de nagyon drágák voltak ( 7000 Ft-tól kezdődnek normálisabbak ), így megvarrtam! :)

Peter Barabas írta...

Hát kérem, a Mester a legjobbat érdemli :)

ribizlifozelek írta...

V es Cinkapanka, atyavilag! Yoda egyik kabatja se kerult 10 dollarnal tobbe. Igaz, igyekeztunk kivarni az akciokat, de akkor is.

Cinkapanka, mi se kinoznank Yodat cipovel, ha tudna menni a sozott jardan, de par lepes utan lefekszik es nyoszorog.


Megtalaltuk a nagyon draga cipoket elviselheto aron, ugyhogy a Mester tenyleg a legjobbat fogja kapni.