2009. január 26., hétfő

Garnélasaslik


Shrimp, onion and pepper skewers
Originally uploaded by ribizlifozelek

Garnélasaslikot ugyanolyan könnyű készíteni, mint hagyományos saslikot: kell hozzá garnélarák, meg egy sas, azon úgyis van lik. (Bocsánat, ez nagyon rossz volt.)

Hagymát, paradicsomot, olajbogyót, zöld paprikát, piros paprikát és garnélarákot sótzunk, borsóztunk és karóba húztuk őket. Egy tengeri szósszal meglocsoltuk az egészet, azán 351 fokra betettük 15 percre a sütőbe.

Nagyon finom volt, de legközelebb másféle szószt öntünk rá. Elvette a rák ízét.

Shrimp bath

12 megjegyzés:

Ziebi írta...

Rakjatok rá fokhagymát :)

Névtelen írta...

mennyibe kerülne hogy nekem is készíts egy ilyet?:)))

Névtelen írta...

Szia!
Előtte megfőzted a rákot? Vagy csak saslikra rá és be a sütőbe?

Névtelen írta...

Upsz,bocsi...Vivi voltam.

ribizlifozelek írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ribizlifozelek írta...

Pyry, legkozelebb kiprobaljuk, bar sok fokhagyma utan nem szerencses orat tartni.

Epo, egy telefonba: szolsz egy kicsit korabban, hogy megnezzuk, van-e itthon minden hozza. (Ritkan tartunk piros, husos paprikat.)

Vivi, ez "elofozott" rak volt - sajnos messze a tenger es a friss rakocs joval dragabb.

Névtelen írta...

Köszönöm,hogy válaszoltál.Igazából azért érdeklődtem,mert egyik ismerősöm kért garnélás receptet.Én is csak ilyen előfőzöttel csináltam.Ő pedig Norvégiában van és jó áron lehet kapni frisset.
Arra lettem volna egyébként kíváncsi,hogy ki kell-e főzni és kb mennyi ideig? Majd nézelődök még neten.Vivi

ribizlifozelek írta...

Vivi, a nyers garnelat forro vizbe kell dobni par percre, amig szep rozsaszin nem lesz. A vizet lehet picit izesiteni (so, bors, citromle).

Utana kezdodhet a horror: letepni a labacskait, lecsavarni a fejet, stb.

Névtelen írta...

Wow! Köszönöm!!!Vivi

Névtelen írta...

tudtátok, hogy a flamingók ezeknek a kis rákok elfogyasztásától olyan szép rózsaszínek?

ja és ha legközelebb salt lake cityben járok, minedenképpen szólok! elképzelhető, hogy a következő new yorki turnémat kibővítem arrafelé is... mi az a pár kilométer... : ))))

Ziebi írta...

Blogtalálkozó lesz? :D

És Ribizli főz :D

ribizlifozelek írta...

Epo, nem tudtam. Flamingot meg nem ettem, pedig akkor lehet, finom garnelarak ize van.

Ha jossz, szolj!

Vivi, jo fozocsket!

Pyry, termeszetesen fozok. Ribizlifozeleket.