2009. január 11., vasárnap

Tolvaj vagy analfabéta


One of my photos used without my permisson
Originally uploaded by ribizlifozelek

Arról szerettem volna írni, hogy milyen kellemeset kirándultunk Ogdenben és milyen kellemeset csalódtunk ebben a kisvárosban.

Véletlenül ránéztem a flickr statisztikáimra és feltünt, hogy viszonylag sok látogató érkezett a velvet.hu-ról.

Megnéztem, mit néztek.

Ezt a fotómat nézték.

Vadas

A velvet tejban-vajban című blogjának a egyik társszerzője, Péter Anna használta a fotómat és töltötte le.


http://velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2009/01/10/mi_frusztral_a_legjobban/


A fényképem alatt a flickr oldalamon a következő szöveg olvasható: All rights reserved.

Fotóimat tehát más engedélyem nélkül nem használhatja fel. Ha valakinek valami kell, írhat, aztán vagy megkapja vagy nem.



Péter Anna ugyan belinkelte flickr oldalamat, de ez nem mentség. A kép használati jogait azzal nem veszi meg, hogy egy linket biggyeszt mögé.

A velvet blogjait a velvet alkalmazottai írják. Tehát valamiképpen pénzt keresnek vele.

Annyi tisztesség legyen bennük, hogy megkérdezzék, kereshetünk pénzt a fényképeddel, amiért te dolgoztál meg?

6 megjegyzés:

Ziebi írta...

Írtál a Péter Annának is ezügyben?

Ez tényleg nem szép dolog :( Rékuc is írt róla nem egy posztot:

http://rekafoto.blog.hu/2008/10/14/keplopas

Unknown írta...

Szia,

a felhasználási feltételek alapján kerestem képet. ha tévedtem volna, elnézést és a képet eltávolítottam.
Üdv
Péter Anna

v írta...

ala volt irva h "c" 1 karikaban!!!! konyorgom!!!

ribizlifozelek írta...

Pyry, irtam, lasd lejjebb.

Anna, koszonom.
A flickr-en minden felhasznalo maga allithatja be a felhasznalasi felteteleket, ami kepenkent is valtozhat.

V ;)

Névtelen írta...

és akkor se illik megkérdezés nélkül felhasználni a kereskedelmi médiában, ha nincs beállítva az hogy védett vagy nem!!! én is találtam már meg fotóimat idegen helyeken, kaptak is érte rendesen.

ribizlifozelek írta...

Epo, megerdemeltek.